hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کارگروه اجرایی آبخیزداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد

استاندار:

کارگروه اجرایی آبخیزداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار گروه اجرایی آبخیزداری استان تشکیل شد گفت: در استان پهناور سیستان و بلوچستان آبخیزداری یکی از مقولات مهم توسعه بوده که باید به‌ صورت جدی به آن پرداخت.

به گزارش رویدادایران به نقل از  روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی در نشست شورای راهبردی آبخیزداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ضرورت اهمیت آبخیزداری در انجام اقدامات جامع مدیریت سیلاب این امر در استان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهبردهای مهم تامین آب در دستور کار استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگروه اجرایی آبخیزداری استان نیاز به حمایت جدی مدیران دارد، لذا همه باید پای کار بیایند.

وی بیان کرد: تمام پروژه‌های سیستان و بلوچستان در سخت ترین شرایط کشور در حال اجراست و خوشبختانه کارهای بسیار بزرگی در استان انجام شده است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: کارگروه اجرایی آبخیرداری سیستان و بلوچستان در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری و ابلاغیه وزیر کشور و اهمیت آبخیزداری به عنوان یکی از راهکارهای تامین آب در استان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ میلیون هکتار زمین در سیستان و بلوچستان داریم که نیاز به اقدامی جدی برای جلوگیری از فرسایش خاک و مهار کنترل آب دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهکارهای مهم تامین آب استان باید در دستور کار نهادهای انقلابی، خیرین و گروه های مردمی با همکاری فرمانداران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ادبیات توسعه سیستان و بلوچستان باید آبخیزداری به عنوان مولفه مهم در تامین آب در کنار پروژه های حیاتی استان آورده شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد