hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > طرح میدان مشق در حال نهایی شدن است

طرح میدان مشق در حال نهایی شدن است

قائم مقام میراث فرهنگی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دومین همایش معاونان میراث‌فرهنگی استان‌ها که امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: این سلسله نشست‌ها به شکل حضوری و فصلی در استان‌ها و تهران برگزار خواهد شد و هدف اصلی این است تا معاونان بیشتر یکدیگر را بشناسند و هم افزایی بیشتری میان آنها ایجاد شود.

وی گفت: راه‌اندازی ۳۵ موزه جدید از سال گذشته تا کنون، برگزاری دو نشست با متخصصان حوزه میراث‌فرهنگی و اطلاع از چالش‌های وضع موجود، برگزاری نخستین دوره چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی و تقدیر از دوازده پیشکسوت حوزه میراث‌فرهنگی، اقدام برای دوازده پرونده ثبت جهانی، پرداخت حقوق کارمندان پایگاه‌ها از ردیف بودجه جاری، بازنگری در ترکیب شوراهای تخصصی و وظایف آن‌ها، گرفتن موافقت رئیس‌جمهوری برای ۳۵۰ پست امین اموالی اقدامات انجام شده‌ای هستند که دارابی به آن‌ها اشاره کرد.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.

معاون میراث‌فرهنگی کشور تصریح کرد: تا سال ۱۴۱۱ برنامه‌هایمان برای ثبت جهانی مشخص شده است. باید با کمک معاونان میراث‌فرهنگی بهترین آثار را برای ثبت جهانی انتخاب کنیم معیار ما برای ثبت جهانی شاخص‌های یونسکو است.

منبع: mehrnews-5569020

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد