hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان سمنان ۳۲ درصد بیشتر شد

رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان سمنان ۳۲ درصد بیشتر شد

سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر خراسانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور موفق دانش آموزان استان در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی، ابراز کرد: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان سمنان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی را شاهد بوده است.

وی با بیان اینکه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان در کنار سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی امسال برگزار شد و دانش آموزان استان در آن موفقیت‌های خوبی را داشتند، افزود: آمار و نتایج به دست آمده حاکی از افزایش موفقیت دانش آموزان استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در این دو جشنواره مجموعاً ۱۰۸ دانش‌آموز استان موفق به کسب رشته شدند، ابراز کرد: در سال گذشته این شاخص تقریباً ۷۵ نفر بود.

خراسانی بیان کرد: در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان و سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش کشور استان سمنان توانست هشت رتبه اول، ۱۶ رتبه دوم، ۱۵ رتبه سوم و ۶۹ رتبه برتر کشور را به دست بیاورد.

منبع: mehrnews-5568838

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد