hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > افزایش طلاق و کاهش ازدواج در استان فارس

افزایش طلاق و کاهش ازدواج در استان فارس

شیراز - مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: آمار ازدواج در مقایسه با ۴ ماه اول سال گذشته یک و ۳ دهم درصد کاهش و آمار طلاق ۷ و شش دهم درصد در استان فارس افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا انصاری در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال فارس، گفت: آمار ثبت ازدواج در استان در ۴ ماهه نخست امسال ۱۲ هزار و ۳۸۷ و آمار ثبت طلاق را ۳ هزار و ۳۵۶ مورد است که آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه پارسال یک و ۳ دهم درصد کاهش و آمار طلاق ۷ و شش دهم درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای جایگزین شدن ثبت الکترونیکی ولادت‌ها در بیمارستان‌ها به جای ثبت کاغذی و فیزیکی فراهم شده است و به زودی این سامانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال فارس با بیان اینکه مهلت قانونی برای ثبت رویداد ولادت ۱۵ روز و ثبت رویداد فوت ۱۰ روز است، گفت: تاکنون ۹۹ و هفت دهم درصد از ولادت‌ها و ۹۹ و ۹ دهم از فوت‌های حادث شده در استان فارس در مهلت قانونی ثبت شده است.

انصاری گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۱۸ هزار و ۱۴۶ ولادت در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال یک و یک دهم درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۸ هزار و ۳۹ رویداد وفات در استان ثبت شده که نسبت به ۴ ماهه نخست پارسال با کاهش ۲۱ و شش دهم درصدی همراه بوده است.

منبع: mehrnews-5568500

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد