hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > راه‌اندازی چندین مرکز اشتغال‌زایی دیگر تا پایان ۱۴۰۱

راه‌اندازی چندین مرکز اشتغال‌زایی دیگر تا پایان ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر در جریان افتتاح دو مرکز ویژه مشاغل خانگی و مرکز ویژه مشاغل نوپا و دانش بنیان در منطقه یک شهرداری تهران گفت: افتتاح این دو مرکز در منطقه یک و در شمال تهران به عنوان یکی از مراکز گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری سلامت اهمیت زیادی داشته و در سایر نقاط پایتخت نیز باید با توجه به ویژگی‌های آن منطقه اینگونه مراکز را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: اما نیت و دورنمای ما از افتتاح این مراکز، خدمت رسانی به تمام افراد در کلان شهر تهران و حتی فرای آن در کل کشور خواهد بود.

احمدی صدر ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بر کلمه استفاده از آحاد مردم بدور از هر گونه خط کشی و جناح بندی افزود: ما با ظرفیت‌های عظیم مردمی و نخبگانی در کشورمان مواجه هستیم که به درستی در مجرا و مسیری که توان دارند و می‌توانند برای کشور ما افتخارآفرینی کنند قرار ندادیم که این خود ناشی از نقص‌های قانونی و گاهی کوتاهی برخی نهادها است که نتوانسته‌اند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گفته وی همه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارند مانند نخبگان، دانشمندان و کسانی که اهل تفکر و ایده هستند باید وارد عرصه میدان شوند و کمک کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی آن است که از توان و ظرفیت‌های مردمی، سمن‌ها و ظرفیت عظیم آحاد مردم استفاده شود در همین عرصه و حوزه سعی کرده‌ایم آن‌هایی که نوپا هستند و در کشور ما می‌توانند ظهور و بروز داشته باشند را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: اگر شورای شهر در حوزه قانون تسهیلگری کند تا موانعی همچون بند ۶ ماده ۵۵ برطرف شود می‌توانیم مراکز بیشتری را در سطح محلات تهران داشته باشیم و سعی داریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز اشتغال و کارآفرینی، توسعه و تسهیل کسب و کار را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رویکرد جدید در بحث کارآفرینی تصریح کرد: در حال تدوین برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی هستیم که ضمن هدفمندی کارآفرینی و اشتغال، نیازهای جامعه را که در دوره‌های مدیریت شهری قبل تاکنون احصاء شده است را جمع بندی کرده و آنچه که امروز اولویت‌های جامعه ما را شامل شده و درگیر کرده را طبقه بندی و بر اساس آن‌ها ایجاد اشتغال کنیم.

منبع: mehrnews-5568346

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد