hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تغذیه رایگان ۳ میلیون دانش‌آموز کم‌برخوردار در سال جدید + فیلم

تغذیه رایگان ۳ میلیون دانش‌آموز کم‌برخوردار در سال جدید + فیلم

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دومین روز سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور با گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر و شهدای پاسدار، با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همواره پیوست فرهنگی داشته است؛ گفت: در حال حاضر تعاملات بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه جامع امام حسین (ع) صورت گرفته و ان شاالله به زودی دانشگاه فرهنگیان هم دانشگاهی جامع خواهد شد.

نوری افزود: سپاه پاسداران در مناطق صعب العبور سیستان و بلوچستان در ساخت مدارس با آموزش و پرورش همکاری کرده است. آموزش و پرورش تنها ۳۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت نموده و مابقی از سوی سپاه پاسداران با مسئولیت اجتماعی آن هزینه شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اردوی راهیان نور گفت: در دوره کرونا بازدید مجازی اردوهای راهیان نور داشته‌ایم و ما تلاش می‌کنیم امسال اردوهای راهیان نور را بیشتر به صورت خانوادگی برگزار کنیم.

نوری با بیان اینکه ۵۴۰ هزار معلم فرهنگی ما بسیجی هستند، گفت: فرهنگیان مفتخر هستند به اینکه بسیجی هستند.

نوری با اشاره به طرح تغذیه رایگان گفت: بنا داریم در سال تحصیلی جاری ۳ میلیون نفر دانش آموزان مناطق کم برخوردار هفته‌ای دو روز تغذیه رایگان را داشته باشند. با این حال این میزان کفایت نمی‌کند و ما باید تغذیه رایگان را به صورت گسترده‌تری اجرا کنیم.

فیلم| بخشی از سخنان وزیر آموزش‌وپرورش در اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش

منبع: mehrnews-5568293

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد