hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > صنعت برق با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان رونق می‌یابد

صنعت برق با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان رونق می‌یابد

معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیلات ارزان قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت برق اعطا می شود تا توسعه این صنعت شتاب بیشتری بگیرد.

صنعت برق کشور برای رفع نیازهای فناورانه خود و بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های مورد نیاز خود نیازمند شرکت‌های دانش بنیان است. صنعت برق، الکترونیک، فتونیک، مخابرات و سیستم‌های خودکار با تلاش فناوران و صنعتگران، بازاری پر رونقی پیدا کرده است.

بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در حال حاضر ۷ هزار و ۱۸۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کند که بخش بزرگی از آن‌ها در این حوزه به ثبت رسیده‌اند.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با توجه به همکاری وزارت نیرو، شرکت توانیر و صندوق نوآوری و شکوفایی، برنامه ویژه‌ای برای حمایت از تولید محصولات (کالا و خدمت) دانش‌بنیان صنعت برق تدوین شده است.

در این برنامه ویژه‌، برای حمایت از تولید محصولات (کالا و خدمت) دانش‌بنیان این گروه شرکت‌ها، سرفصل‌هایی نظیر تکمیل و ارتقای محصولات دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت تولید محصولات دانش‌بنیان، تولید محصولات و خدمات دانش‌بنیان، تحریک تقاضا و توسعه‌ بازار محصولات دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌های شتابدهی و فضای نوآوری تدوین شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیانی که متقاضی این تسهیلات و خدمات هستند، پس از کسب اطلاعات لازم از ویژگی‌ها و شرایط هر خدمت، می‌توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کرده و هر یک از خدماتی را که متقاضیان آن هستند ثبت کنند.

منبع: mehrnews-5567744

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد