hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > تقدیر از بانوان خیر مدرسه ساز

تقدیر از بانوان خیر مدرسه ساز

در راستای همایش ملی بانوان خیر "مدرسه ایرانی- بانوی مهربانی" صبح امروز با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه مهندس نظری، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دکتر یزدان پناه و نماینده مجمع بانوان خیر مدرسه ساز و معاون و مدیر عامل مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان از بانوان خیر مدرسه ساز و بانو فروغ اسمعیلی مادر خانواده خیر نیک اندیش دولتشاهی در مدرسه استثنایی شهرام دولتشاهی  تقدیر بعمل آمد.
 در این مراسم مهندس نظری ضمن تقدیر از حضور همیشگی خیرین و خانواده های آن ها در کنار این اداره کل از تلاش های بانوان خیر نیک اندیش تقدیر و تشکر نمود و یاد آور شد که بانوان نقش بسزایی در هرچه بیشتر شدن این فرهنگ در میان خانواده و متعاقب آن جامعه خواهند داشت.


 دکتر یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از خانواده دولتشاهی و ساخت این مدرسه زیبا و مجهز، عملکرد  نوسازی مدارس با ساخت 205 مدرسه پس از زلزله سال 96 را غیر قابل توصیف و بی نظیر خواند.


 در پایان با اهدا لوح یادبود از سوی مدیران نوسازی مدارس استان و آموزش و پرورش از بانوان خیر مدرسه ساز تقدیر و قدر دانی به عمل آورده شد. 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد