hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی

عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی

یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات مناطق هدف بنیاد علوی در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند..

علیرضا قزل در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه باور عرضه کننده محصولات مردم مناطق کم برخوردار بوده و مناطقی است که بنیاد علوی برای اشتغال زایی آنها هزینه کرده است. در حقیقت یکی از اهداف این بازارچه، فروش محصولات افرادی است که به همت بنیاد علوی صاحب کسب و کاری شدند

وی هدف دیگر برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن امکان موفقیت و فروش محصولات حتی تولیدات مناطق کم برخورد دانست و گفت: این نمایشگاه هم با شعار آینده را باور داریم؛ از ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

قزل با اشاره به نمایشگاه دیگری که در یک ماه آینده برگزار خواهد شد؛ گفت: در نمایشگاه آتی بنیاد علوی، امکان عرضه محصولات ده هزار شغل دیگر فراهم خواهد شد. شعار نمایشگاه آتی بنیاد هم حامیان اشتغال خواهد بود و دو ماه بعد هم امیدواریم نمایشگاه عرضه محصولات شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت بنیاد علوی باشد که در مناطق محروم و کم برخوردار فعالیت کرده اند.

قزل با بیان اینکه از تمامی استان‌ها نمایندگانی در این نمایشگاه حضور دارند؛ گفت: ۶۷ غرفه مواد غذایی و محصولات ارگانیک و صنایع دستی در این نمایشگاه حاضر هستند. اکثر غرفه‌ها تسهیلاتی گرفته اند و یا برای تولیدات محصولات خود از بنیاد علوی آموزش‌هایی دریافت کردند.

وی با تاکید بر اینکه هزینه اسکان و تغذیه شرکت کنندگان این نمایشگاه را بنیاد علوی عهده گرفته است؛ گفت: صبح‌ها هم برای شرکت کنندگان نمایشگاه کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

قزل خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود؛ مثل گیاهان دارویی یا صنایع دستی که مدت‌ها بود در کشور به فراموشی سپرده شده بود.

منبع: mehrnews-5565952

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد