hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دمای هوای اردبیل از آخر هفته ۸ درجه خنک‌تر می‌شود

دمای هوای اردبیل از آخر هفته ۸ درجه خنک‌تر می‌شود

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا از روز جمعه در مناطق مختلف استان اردبیل بین ۲ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی پایدار با آسمانی صاف و بدون بارندگی تا اواسط هفته آینده می‌باشد.

وی از کاهش تدریجی دمای هوا در استان خبر داد و افزود: از روز جمعه روند کاهشی دمای هوا در استان آغاز شده و در بیشتر شهرستان‌ها شاهد هوای خنک و وزش باد شرقی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: اوج کاهش محسوس دما در شهرستان‌های اردبیل، نمین، سرعین، نیر، مشگین شهر، خلخال، گرمی و انگوت خواهد بود.

محمدی به میزان کاهش دمای هوا در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس از گرمای هوا طی اوایل هفته آینده کاسته خواهد شد..

وی میزان کاهش دمای هوا را در شهرستان‌های گرمسیر و شمالی استان را نیز اعلام کرد و ادامه داد: در شهرستان‌های کوثر، اصلاندوز، پارس آباد و بیله سوار کاهش دمای هوا ۲ تا ۴ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به کمینه و بیشینه دمای رخداده در ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و افزود: شهرستان گرمی با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و فرودگاه اردبیل با دمای ۹ درجه سانتی گراد خنک‌ترین منطقه استان به ثبت رسیده است.

منبع: mehrnews-5565414

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد