hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان افزایش یافت

سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان افزایش یافت

نماینده چابهار گفت: یکی از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان از دولت افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان استان است که این موضوع در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد.

به گزارش رویداد ایران، معین الدین سعیدی در بازدید از مراکز آموزشی چابهار افزود: پیگیری‌های لازم انجام گرفته تا اقدامات لازم در جهت افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان صورت پذیرد.

سعیدی همچنین به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش داشتم تا پیگیری‌های لازم جهت افزایش سهمیه رشته‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در اصلاحیه دفترچه آزمون سراسری انجام شود.

وی افزود: عدم تخصیص نیروی تخصصی در رشته‌های دبیری دانشگاه فرهنگیان یکی از آسیب‌های احتمالی بوده که می‌تواند مانع بهبود کیفیت آموزشی در مناطق دارای خلا نیروی تخصصی شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: انتقال سالانه گروه کثیری از نیرو‌های دارای ردیف استخدامی استان به سایر استان‌ها یکی دیگر از عوامل موثر بر کمبود نیروی آموزشی در استان است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با توجه به نبود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در بسیاری از مناطق استان و جبران خلا کلاس‌های درس با نیرو‌های سرباز معلم، حق التدریس و خرید خدمات با کمترین دریافتی خواستار تخصیص سهمیه ویژه به استان شدم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد