hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ساخت ۳ هزار و ۶۴۸ واحد حمایتی در سیستان و بلوچستان

ساخت ۳ هزار و ۶۴۸ واحد حمایتی در سیستان و بلوچستان

سه هزار و ۶۴۸ واحد حمایتی در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

به گزارش رویدادایران ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب تفاهم نامه دو جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان ۲۰ هزار واحد در سطح کشور ساخته می‌شود که ۲ هزار و ۵۶ واحد آن در سیستان و بلوچستان احداث میشود.

بیک مداح ادامه داد: در این تفاهم نامه افراد واجد شرایط پس از شناسایی، تایید و معرفی توسط بنیاد مستضعفان، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح ویژه مسکن روستایی و ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهره مند می‌شوند که تا کنون از محل این تفاهم نامه ۲۹ میلیارد تومان به واجدین شرایط پرداخت شده است.
وی گفت: تا کنون پرونده  هزار و ۷۲ متقاضی تایید شده و ۷۷۶ متقاضی معرفی به بانک صورت گرفته و ۳۸۸ واحد در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود همچنین هزار و ۱۴۲ واحد مسکن حمایتی دیگر از محل تفاهم نامه با کمیته امداد حضرت امام و بسیج سازدگی در استان توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

وی ادامه داد در مجموع در سه تفاهم نامه فیمابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان، کمیته امداد حضرت امام و بسیج مستضعفان سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با هدف کمک به اقشار کم برخوردار جامعه ۳ هزار و ۶۴۸ واحد مسمونی در نقاط مختلف استان در حال ساخت است

وی تاکید کرد  این اراده  وجود دارد تا با همگامی تمامی نهاد‌ها، شعار محرومیت زدایی به صورت همه جانبه تحقق یابد

وی گفت: همان گونه که موضوع تفاهم نامه‌ها در بنیاد مسکن با جدیت دنبال می‌شود، همکاری بانک‌های عامل با متقاضیان نیز از عوامل شتاب بخش در دستیابی به اهداف این تفاهم نامه‌ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد