hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آمریکا: نشان داده‌ایم آماده نهایی و اجرایی کردن توافق مذاکره‌شده در وین هستیم

آمریکا: نشان داده‌ایم آماده نهایی و اجرایی کردن توافق مذاکره‌شده در وین هستیم

ایسنا نوشت:معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری، با طرح ادعاهایی، به سوالاتی درباره تحولات توافق هسته‌ای، روابط ایران و روسیه و نقش ایران در منطقه پاسخ داد.

وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا نوشت که ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این که چه توضیحی می‌تواند درباره وضع فعلی احیای توافق هسته‌ای ارائه دهد و آیا می‌توان انتظار پاسخی سریع به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق را داشت یا نه، گفت: ما و اروپایی‌ها به وضوح نشان داده‌ایم که آماده نهایی و اجرایی کردن فوری توافق مذاکره شده در وین برای بازگشتی دوجانبه به اجرای کامل برجام هستیم، اما برای این که این اتفاق بیفتد، ایران باید تصمیم بگیرد که خواسته‌های اضافی فرابرجامی را کنار بگذارد.

به اتفاق متحدان و شرکایمان در حال آماده‌ شدن برای هر دو سناریو هستیم، هم سناریویی که بازگشت دوجانبه به برجام در آن وجود دارد و هم سناریویی که در آن از بازگشت دوجانبه به برجام خبری نیست‌. رییس جمهور و وزیر امور خارجه فقط توافقی را انجام می‌دهند که ما تعیین کنیم در راستای منافع ملی آمریکا هست یا نه.

311311

کد خبر 1661095

منبع: khabaronline-1661095

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد