hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اعطای کارت ضابطین قضائی به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری

اعطای کارت ضابطین قضائی به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: تا پایان سال به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران کارت ویژه ضابطین ویژه قضائی داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در آئین رونمایی و اهدای کارت ضابطین ویژه قضائی پرسنل انتظامی شاغل در یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ یگان حفاظت شهرداری تهران تشکیل شد گفت: پیشگیری از

وقوع جرایم در سطح شهر از جمله وظایف یگان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران و ۱۳ سازمان و شرکت یگان حفاظت مشغول به کار هستند.

موسوی با اشاره به عملکرد شاخص یگان در ۴ ماهه ابتدای امسال اظهار کرد: امروز کارت ضابطین ویژه قضائی به نیروهای یگان داده می‌شود و تا پایان سال هزار نفر به عنوان ظابط شناخته می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به حفاظت از بوستان‌های تهران گفت: حفاظت از ۱۵ بوستان تهران بر عهده پرسنل یگان حفاظت است و پاکسازی معتادان در این بوستان‌ها به کمک نیروهای یگان حفاظت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اعطای کارت ضابطین ویژه قضائی به پرسنل انشاالله بسیاری از مشکلات یگان برطرف خواهد شد.

موسوی با اشاره به ساماندهی معتادان گفت: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر و ۴۰۳ متکی و دست فروش جمع‌آوری شده‌اند.

وی تصریح کرد: تنها تعدادی نگهبان خانم داریم و به دنبال این هستیم تا از نیروهای بانوان در یگان حفاظت شهرداری نیز بهره مند شویم و به کمک آنها بتوانیم امنیت پارک بانوان را تأمین کنیم.

منبع: mehrnews-5555485

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد