hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سرانجام رئیس جمهور هم متوجه «اختلال» گسترده شد / ماموریت رئیسی به وزیر ارتباطات برای «رفع اختلالات اخیر اینترنت»

سرانجام رئیس جمهور هم متوجه «اختلال» گسترده شد / ماموریت رئیسی به وزیر ارتباطات برای «رفع اختلالات اخیر اینترنت»

رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.

به گزارش خبرآنلاین و نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت پس از استماع گزارشی از روند اجرای طرح «دارویار» از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نگاه منصفانه را لازمه قضاوت درباره طرح‌های بزرگ در دست اجرای دولت دانست و گفت: اجرای این دست طرح‌ها، نیازمند هماهنگی‌های بین بخشی و ظرافت‌های بسیاری است که گاهی در اظهارنظرها و قضاوت‌ها نسبت به آن کم‌توجهی می‌شود. کار بزرگی در حوزه دارو آغاز شده است که ممکن است در ابتدای انجام آن، برخی نقایص و کاستی‌ها هم وجود داشته باشد اما امروز کمتر کسی در اصل اجرای این طرح تردید دارد.

ارائه گزارشی از وضعیت اختلالات شبکه ارتباطی و اینترنت ثابت و همراه در کشور، موضوع دیگری بود که در جلسه هیئت دولت مطرح شد. رئیس جمهور پس از استماع گزارش وزیر ارتباطات در این باره، به برخی گلایه‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات با دقت و جدیت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در خدمات رسانی به مردم و فعالیت کسب‌وکارها و مشاغلی که در بستر فضای مجازی جریان دارد، ایجاد نشود.

رئیسی

امروز ، اختلال ۲۱ درصد از اینترنت ایران / آتش سوزی در یک حوضچه‌های ارتباطی عامل اختلال معرفی شد وعده ای که بوی فیلترینگ می دهد / وزیر ارتباطات : برنامه داریم مردم را از فیلترشکن‌ها بی‌نیاز کنیم

رئیسی حکمرانی عالمانه و مسئولانه را در گروی شجاعت دولت در تصمیم‌گیری دانست و گفت: ما نباید متأثر از برخی حواشی و پیامدهای کوچک احتمالی، از زیر بار مسئولیت تصمیمات بزرگ و ضروری برای کشور شانه خالی کنیم. دولت تجلی اراده مردم است و باید در راستای تأمین خیر عمومی و منافع مردم گام بردارد.

وی توفیق در اجرای طرح‌های بزرگی همچون دارویار را در گروی اطلاع رسانی جامع و دقیق و روایتگری مسئولانه دانست و تاکید کرد: در اجرای چنین طرح‌هایی لازم است نسبت به گره‌های ذهنی و ابهاماتی که در افکار عمومی به وجود می‌آید حساس باشید و با سرعت و دقت در این زمینه اطلاعات لازم را به مردم بدهید.

وی برخی کارهای انجام شده در این دولت را از آرزوهای دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت و موارد متعدد دیگر، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود تا بزرگی کاری که انجام شده از نظرها پنهان نماند.

21217

کد خبر 1658202

منبع: khabaronline-1658202

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد