hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان برای غربالگری اسکلتی و حرکتی

تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان برای غربالگری اسکلتی و حرکتی

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری ارائه خدمات غربالگری اسکلتی حرکتی و استعدادیابی ورزشی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال محلات کم برخوردار کشور بین بنیاد ۱۵ خرداد، معاون تربیتی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزشی دانش آموزی کشور در مصلی تهران برگزار شد.

حمیدرضا علیانزادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در این برنامه به اهداف این بنیاد اشاره کرد و گفت: سه کار ویژه و مأموریت راهبردی بنیاد ۱۵ خرداد سلامت اجتماعی، جوانی جمعیت و عمران اجتماعی است.

وی افزود: در بحث سلامت اجتماعی امسال تفاهم نامه‌هایی با بهزیستی و آموزش و پرورش و فدراسیون ورزشی دانش آموزان خواهیم داشت. از جمله این تفاهم نامه‌ها غربالگری اسکلتی حرکتی و استعدادیابی ورزشی است که با اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیارد تومان امضا شده است.

در ادامه ستاری فرد معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش آموزان و همچنین افزایش نرخ سوءتغذیه که بسیار نگران‌کننده است گفت: این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند به پیشگیری از از بیماری‌ها کمک کند و در جهت سلامت جامعه اهداف را پیش ببرد.

وی افزود: فدراسیون ورزشی دانش آموزان مهم‌ترین فدراسیون و بزرگترین از نظر تعداد نفرات تحت پوشش است چراکه حدوداً ۱۵ میلیون نفر تحت پوشش این فدراسیون قرار دارد.

منبع: mehrnews-5554679

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد