hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تحقق ۴۳ درصدی بودجه مصوب شهرداری تهران

تحقق ۴۳ درصدی بودجه مصوب شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون ۴۳ درصد بودجه مصوب شهرداری تهران محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش اعتبار سه ماهه شهرداری تهران گفت: قرار بر این بود تا ۱۲ هزار میلیارد و ۵۹۲ میلیون تومان از بودجه مصوب محقق شود که از این میزان نیز ۴۳ درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: تقاضا داریم شهرداری‌های مناطق در تحقق درآمدهای نقد و غیر نقد پیگیری جدی داشته باشند و البته کمیته درآمد باید در شهرداری‌ها تشکیل شود تا در تحقق درآمدها با مشکل مواجه نشویم.

کاشانی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی در مجموع ۴۶ هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان بوده است گفت: در نهایت ۰.۶۴ درصد جذب شده و حدود پنج هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان وصول شده که باید بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان وصول می‌شد.

وی تصریح کرد: شهردار تهران بر پیش بینی ۸۳ هزار میلیارد تومان تحقق درآمد تأکید داشته و درآمدهای غیرنقدی قابل توجه نیست؛ منطقه ۱۲،۱۵،۱۹ و ۲۲ در این خصوص فعال بودند و مجموع درآمدهای آنها بالاتر بوده است.

عضو شورای شهر بیان کرد: تخصیص اعتبار باید بر اساس درآمد باشد، و این موضوع می‌تواند در سالهای آینده برای شهرداری مشکل ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در سه ماه ابتدایی با توجه به قرار گرفتن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این مدت، تحقق درآمد به این میزان طبیعی است.

منبع: mehrnews-5553964

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد