hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش ۴۳درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

افزایش ۴۳درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در چهار ماهه سالجاری،۱۱میلیون و ۳۶۷هزار و ۳۶۷تردد جاده ای در محورهای تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۳درصدی را داشته است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از فارس ایوب کرد اظهار کرد: در چهار ماهه  سالجاری،۱۱میلیون و ۳۶۷هزار و ۳۶۷تردد جاده ای در محورهای تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۳درصدی را داشته است. 

کرد با اشاره به فعالیت مستمر ترددشمارها در جاده های استان اظهار داشت:۴۰دستگاه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی  شمال استان فعال است.

وی ادامه داد:این سامانه‌ها اطلاعات تردد وسایل نقلیه عبوری اعم از نوع وسیله نقلیه، سرعت عبور، تعداد محور، سرعت متوسط، فاصله غیر مجاز و سرعت غیر مجاز را جهت برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش ایمنی و عبور و مرور نشان می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: پرتردد ترین محورهای شمال استان به ترتیب محورهای زاهدانخاش ،مرز میلک _زهک و زاهدانسه راهی دشتک هستند.

کرد یادآورشد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد