hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ضرورت تداوم همکاری‌های جمعیت هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی

ضرورت تداوم همکاری‌های جمعیت هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی

رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند در دیدار با "سید جعفر حسین" نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران؛ کاهش آلام انسانی را از مهم‌ترین اهداف این جمعیت برشمرد و گفت: از اواخر هفته تا امروز بیشتر مناطق کشور درگیر سیل هستند و امروز جمعیت هلال‌احمر در ۲۴ استان و بیش از ۱۵۰۰ روستا در حال فعالیت و امدادرسانی است.

وی افزود: نیاز است تا سازمان بهداشت جهانی به جمعیت هلال احمر در موضوعاتی نظیر تجهیزات پزشکی کمک کند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: کلینیک‌های فیزیوتراپی سیار یکی از نیازهای اصلی جمعیت هلال احمر است تا در بحران‌هایی مانند سیل و زلزله از این کلینیک‌ها استفاده شود. کشور ما امکان ساخت این کلینیک‌ها را دارد اما باید از نظر مالی تأمین شود.

کولیوند با اشاره به حضور مهاجران افغان در کشور و نیاز آنها به توانبخشی افزود: در حال حاضر نزدیک ۸ میلیون مهاجر افغانی در کشور است که معلولین آن‌ها نیاز به کمک‌های توانبخشی جمعیت هلال احمر دارد و این کلینیک‌های سیار برای آنها هم مؤثر است.

در پایان این نشست سید جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های جمعیت هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی به منظور ارتقا کمک رسانی به آسیب دیدگان شد.

منبع: mehrnews-5553275

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد