hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > پشه‌ای که برای پوتین جنجال درست کرد!/عکس

پشه‌ای که برای پوتین جنجال درست کرد!/عکس

انتشار تصاویر و ویدیوهای تازه درباره ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بار دیگر شایعات را در خصوص وضعیت سلامتی او تقویت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سان، انتشار این تصاویر و ویدیوها از آنجایی جنجالی شد که هنگام نشستن پشه ای روی صورت پوتین، در قسمت راست صورت، او برای دور کردن آن از دست چپ استفاده می کند.

پوتین همچنین در حالی که به همراه دختر وزیر دفاع روسیه یعنی سرگئی شویگو از یک موزه نظامی بازدید می کرد بار دیگر با حالت لنگان دیده شد.

پشه‌ای که برای پوتین جنجال درست کرد/عکس

انتشار این تصاویر و ویدیوها مربوط به جشن های نظامی این هفته در روسیه است که به روز نیروی دریایی معروف است.

>>> راه رفتن پوتین باز هم خبرساز شد/عکس هجوم خودروها به سمت کرملین؛ حال پوتین بهم خورد؟ مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین: پوتین ۲ سال بیشتر زنده نیست پوتین به مراقبت‌های پزشکی فوری نیاز دارد ادعای اکسپرس: حال پوتین رو به وخامت است دکتر پوتین را جواب کرد رئیس سابق ام آی سیکس: پوتین به آسایشگاه فرستاده خواهد شد پوتین در محاصره پزشکان! زجر کشیدن پوتین حین ملاقات با همتای تاجیکستانی/عکس پوتین با صورت پف کرده؛ فتوشاپ یا واقعیت؟/عکس آیا پوتین سرطان خون دارد؟ پوتین در حال خودکشی!/عکس پوتین دست به دامن پتوی پشمی شد!/عکس بهت و حیرت پوتین از شنیدن یک خبر! نشانه‌هایی که از وخامت حال پوتین خبر می‌دهند تکلیف روسیه پس از فوت احتمالی پوتین چیست؟

311311

کد خبر 1657416

منبع: khabaronline-1657416

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد