hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی اطعام و احسان حسینی

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی اطعام و احسان حسینی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز طرح اطعام و احسان حسینی خبر داد و گفت: امسال در کنار توزیع غذای گرم ، طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه محرم و صفر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌الله آسوده با تشریح طرح اطعام و احسان حسینی افزود: محرم و صفر امسال همانند سال‌های گذشته توزیع بسته‌های غذایی گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در دستور کار است، این در حالی است که جذب حامیان طرح اکرام ایتام به طور ویژه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌کند.

رئیس ستاد اطعام حسینی و احسان حسینی با اشاره به روش‌های مشارکت مردم در این پویش اظهار کرد: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیأت مذهبی و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسن (ع) انجام شود.

آسوده تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری #۸۸۷۷* و همچنین #۱۲* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ واریز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در پویش ملی اطعام و احسان حسینی (ع) در محرم و صفر سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون وعده غذای گرم و یک میلیون ۵۳۳ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شد.

منبع: mehrnews-5552148

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد