hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شهرداری گزارش تفاهم نامه با وزارت نیرو را به شورای شهر ارائه دهد

شهرداری گزارش تفاهم نامه با وزارت نیرو را به شورای شهر ارائه دهد

عضو شورای شهر تهران گفت:با توجه به گذشت ۱۴ سال از زمان انعقاد توافقنامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و وزارت نیرو ، از شهردار تهران تقاضا دارم گزارش این تفاهم نامه را به شورا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور هشتاد و دومین جلسه شورای شهر گفت: در سال ۱۳۸۷ توافق نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و وزارت نیرو با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در روند حفاظت از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و هماهنگی در مدیریت کارآمد سیلاب در شهر تهران منعقد شد و در بستر آن کمیسیون هماهنگی مدیریت سیلاب شهر تهران تشکیل شد.

وی ادامه داد: در ماده ۳ توافق نامه، تعهدات وزارت نیرو مبنی بر انجام مطالعات پهنه بندی سیل و تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل های شهر تهران تعیین شد؛ همچنین در ماده ۴ شهرداری تهران متعهد به انجام مطالعات ساماندهی رودخانه‌ها و مسیل های شهر تهران و همچنین به هنگام سازی طرح جامع جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به گذشت ۱۴ سال از زمان انعقاد این توافقنامه، از شهردار تهران تقاضا دارم گزارش دقیق از اقدامات و نتیجه فعالیت‌های صورت گرفته ذیل این توافقنامه را به صحن شورای شهر ارائه دهد.

منبع: mehrnews-5551792

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد