hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ارائه ۴۱۵ هزار خدمت از سوی جوانان هلال احمر در محرم سال گذشته

ارائه ۴۱۵ هزار خدمت از سوی جوانان هلال احمر در محرم سال گذشته

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از کمک به تأمین سلامت مراسم های عزاداری محرم توسط این سازمان خبر داد.

محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر از همراهی این سازمان برای تأمین سلامت مراسم عزاداری محرم خبر داد و گفت: همانند برنامه‌های سال گذشته در ایام محرم اختیار را به استان‌ها داده‌ایم.

گلفشان تصریح کرد: قرار است هر استان با توجه به رنگ بندی مبتلایان به کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را پیاده‌سازی کند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد: مدیران هر استان با توجه به شرایط کرونایی استان خود از سازمان جوانان هلال احمر درخواست کمک می‌کنند و ما با توجه به درخواست آنها ارائه خدمت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جوان سازمان جوانان هلال احمر در کنار خدمت به مردم در ایام محرم به فکر اقامه عزای سالار شهیدان هم هستند؛ افزود: نیروهای جوان این سازمان در قالب هیئت‌های حضرت علی اکبر علیه السلام علاوه بر عزاداری به برقراری هرچه بیشتر سلامت مراسم‌ها اهتمام می‌ورزند.

گلفشان در خصوص تعداد خدمات این سازمان در ایام محرم گفت: در دوره قبل ۴۱۵ هزار انواع خدمات به عزاداران حسینی ارائه داده شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایان گفت: امسال هم توانایی لازم برای ارائه خدمات مانند سال قبل را داریم، البته با توجه به اینکه امسال شاهد برگزاری پرشور هیأت‌ها هستیم نیروهای پشتیبانی در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: mehrnews-5551378

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد