hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > معاونت هوشمندسازی و فناوری های نوین در شرکت توزیع برق مشهد تشکیل شد.

برای اولین بار در سطح شرکت های توزیع برق کشور:

معاونت هوشمندسازی و فناوری های نوین در شرکت توزیع برق مشهد تشکیل شد.

طی مراسمی با حضور رمضانی مدیرعامل، معاونین و مدیران توزیع برق مشهد، رامین افشار به عنوان معاون هوشمندسازی و فناوری های نوین معرفی و منصوب شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این مراسم رمضانی طی سخنانی با بیان اینکه کار خوب و ارزشمند در زنجیره هستی اثر لازم را خواهد گذاشت به نقش و جایگاه کارکنان توزیع برق مشهد در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: ما در شرکتی فعالیت می کنیم که نیروهای آن هوشمند، باسواد و کاربلد هستند و توزیع برق مشهد همواره مبدأ تغییر، تحول و کارهای نوین بوده در این حال نباید ایستاد و دچار رکود شد و همواره باید با علم روز حرکت کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریح انقلاب های صنعتی در سطح جهان و تأثیر آن در کشور و توزیع برق مشهد گفت: ما انقلاب های صنعتی بویژه انقلاب صنعتی چهارم را درک کرده ایم و نمی توانیم ازآن فاصله بگیریم و باید همراه آن باشیم.

رمضانی طراحی نرم افزارهای مختلف، ساخت ربات تعمیرات خط گرم و دیگر تجهیزات و نوآوری های توزیع برق مشهد را خاطر نشان کرد و گفت: ما در برابر اتفاقات و علوم جدید باید از آمادگی لازم برخوردار باشیم و خوشبختانه کشورمان در حوزه هوشمندسازی برروی لبه علم قرار دارد و شاهد هستیم که در بحث نانوتکنولوژی حرف اول را می زنیم. ایرانیان زیادی در حلقه های اولیه علم و تکنولوژی جهان قرار دارند و توزیع برق مشهد نیز از افراد کاربلد، با سلیقه و هوشمند برخوردار است و موفقیت های امروز را مرهون تلاش این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به اینکه توزیع برق مشهد اولین شرکتی است که موفق به ایجاد معاونت هوشمندسازی شده گفت: ما در حوزه هوشمندسازی دارای افرادی در سطح بین المللی هستیم که از علم، علاقه، خلاقیت، شور و اشتیاق برخوردارند و این برای ما یک ارزش محسوب می شود.

در ادامه افشار معاون هوشمندسازی و فناوری های نوین در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از مهندس رمضانی گفت: در حوزه هوشمندسازی و با توانمندی همکاران، امیدواریم منشأ خیر برای آحاد مردم باشیم. وی گفت: مهم ترین هدف و دیدگاه ما در حوزه هوشمندسازی به گونه ای است که کارها و فرآیندها طوری تعریف شود که فعالیت ها و کارها به سهولت و با هماهنگی خوبی انجام شود و با توجه به وجود نقشه استراتژیک امیدواریم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

در این مراسم حکم انتصاب رامین افشار به عنوان معاون هوشمندسازی و فناوری های نوین قرائت و توسط مدیرعامل برق مشهد به ایشان تقدیم شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد