hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان

اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای محرم امسال و به مناسبت آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر بالغ بر 100 برنامه در سطح شهرستان های استان اجرا می شود. 

به گزارش رویدادایران محسن اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس با حضور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با شهرستان های استان، برگزاری همایش هایی ویژه بانوان، مسابقه رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر، رشد و گسترش دوره های آموزشی و تحقق ویژه برنامه های مطالبه گری از جمله مهمترین اقدامات پیش بینی شده در این دهه است. 

وی خاطر نشان کرد: این دهه از روز شنبه و همزمان با اولین روز آغاز محرم با شعار "نظارت همگانی؛ تعالی اجتماعی" آغاز می شود که روزهای دیگر نیز به ترتیب رسانه، معروف گستری و منکرزدایی، دختران مکتبی؛ زیست عفیفانه، مسجد بستر تربیت آمران و ناهیان حسینی، نهی از اشرافیگری، امر به خدمت محوری مسئولان و... نامگذاری شده است. 

وی تاکید کرد: شعار انتخاب شده این دهه در کل کشور " ملت حسینی؛ مطالبه گری و تبیین مجاهدانه" است که با هشتگ های اختصاصی #مردم¬مطالبه گر و #همهمسوولیم" نیز این برنامه ها در فضای مجازی اطلاع رسانی می شود و از عموم اهالی خبر و رسانه درخواست می شود تا نسبت به استفاده از این هشتگ ها فعالانه پای کار بیایند. 

به گفته اکبری؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به منظور آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز دوره هایی در سطوح مختلف به همراه ارائه گواهینامه های ضابطین و مربیگری برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به ستاد واقع در تقاطع خیابان کفعمی و مصطفی خمینی و یا مراجعه به تارنمای ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مطالبه گری در نماز جمعه و نشست با گروه های جهادی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه های اجرایی و هیئات های مذهبی و مداحان نیز جزو دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد