hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کشف ۱۲۵ عدد کالای ممنوعه و ۶ هزار عدد اقلام ضد فرهنگی

کشف ۱۲۵ عدد کالای ممنوعه و ۶ هزار عدد اقلام ضد فرهنگی

 رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلال امینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری با اولویت کالای ممنوعه به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی به منظور شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق سازمان یافته و ناامن کردن مبادی ورودی و خروجی، محل‌های دپو و توزیع کالای قاچاق و تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق در استان‌های سراسر کشور با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق، شامل ۳۶ هزار و ۱۲۵ عدد کالای ممنوعه، سه هزار و ۱۲۴ عدد انواع تجهیزات دریافت از ماهواره، ۶ هزار و ۸۶۴ عدد اقلام ضد فرهنگی، ۱۲۹ هزار و ۶۱۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۸۹۹ قلم انواع دارو، ۶ دستگاه خودرو، ۳۱ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر قابل توجهی چای، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو، مواد خوراکی و … کشف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا یک هزار و ۳۷ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و ۶۲۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا در خاتمه با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در این زمینه مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: mehrnews-5551139

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد