hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرحله نهایی 25 دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آغاز بکار کرد

مرحله نهایی 25 دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آغاز بکار کرد

افتتاحیه مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به میربانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران دقایقی پیش با تلاوت «سیدمحمدجواد حسینی» قاری بین‌المللی کار خود را آغاز کرد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ (1، 3، 5، 10، 20 و 30) و قرائت (تحقیق) و ترتیل با حضور 198نفر شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر روز هشتم مردادماه در زائرسرای نفت مشهد مقدس برگزار می شود.

شایان ذکر است: سیدمحمد جواد حسینی، قاری بین‌المللی متولد ۱۳۶۲ و اهل شهر فریمان مشهد است. وی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال 88 می باشد.  وی قرائت قرآن را از دوران كودكي آغاز كرد و نخستين معلم و استادش بردار بزرگ‌تر او سيدحسن حسيني بود كه مراحل روخواني و روانخواني و همچنين بخشي از تجويد را نزد وی آموخت و به صورت حرفه‌اي‌تر نيز صوت و لحن را خدمت استاد آقای مجتبي جاويدي آموخت و چند سالي در محضر استاد حاج سيد مجتبي سادات فاطمي كسب فيض کرد.

گفتنی است: 198نفر از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم که در هشت منطقه برگزار شد، حائز رتبه برتر شدند و در مرحله نهایی در دو بخش برادران(84نفر) و خواهران(114نفر) و در سه رشته تحقیق(36نفر)، ترتیل(48نفر) و حفظ قرآن کریم(114نفر)  به رقابت خواهند پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد