hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تخریب کامل زیرساخت های روستای «زین آباد سنگی» داراب

تخریب کامل زیرساخت های روستای «زین آباد سنگی» داراب

شیراز - مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از تخریب کامل زیر ساخت های روستای «زین آباد سنگی» در داراب پس از سیلاب شب گذشته خبر داد.

خلیل عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت استان فارس پس از بارش‌های روزهای گذشته اظهار کرد: جاده قدیم داراب - فسا حد فاصل روستای دراکویه شهرستان فسا به دلیل رانش کوه مسدود شده است، لذا از مردم خواهشمندیم از مسیر اصلی محور داراب - فسا تردد کنند.

وی با اشاره به خسارت‌های سنگین به زیر ساخت‌های روستای زین آباد سنگی شهرستان داراب بیان داشت: خسارت‌های وارده به این روستا بسیار زیاد است و کارشناسان دستگاه‌های مختلف استان در حال بررسی میزان خسارات وارده هستند.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس تاکید کرد: شبکه برق این روستا آسیب جدی دیده است.

عبداللهی اعلام کرد: در حال حاضر شبکه آب ۱۵ روستای داراب بر اثر سیلاب کاملاً تخریب و از بین رفته است.

او گفت: سیلاب دیروز در زین آباد سنگی داراب باعث سقوط پایه‌های برق، از بین رفتن کامل آسفالت معابر و باعث پیدایش چند کیلومتر کانالهای عمیق در وسط روستا شده است.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: ۳۵۰ نفر از ساکنان روستای زین آباد سنگی داراب شب گذشته تخلیه شده اند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر جاده ارتباطی زین آباد کاملاً مسدود و عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران در تلاش هستند تا دو ساعت آینده راه ارتباطی این روستا را بازگشایی کنند.

عبداللهی روند خدمات رسانی به این روستا با توجه ویرانی‌های سیل در حوزه زیر ساخت‌ها را کند توصیف کرد و گفت: شدت‌خرابی ها بالاست و عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حال خدمات رسانی برای بازگشایی مجدد راه دسترسی به این روستا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی بارش‌های دو روز اخیر در جنوب شرق فارس در داراب ۵۰ میلیمتر باران باریده است که باعث جاری شدن‌سیلاب و وضعیت بحرانی در این شهرستان شد.

منبع: mehrnews-5549593

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد