hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روسیه: غرب در موقعیت احمقانه‌ای قرار گرفته است

روسیه: غرب در موقعیت احمقانه‌ای قرار گرفته است

ایرنا نوشت: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه‌ای گفت: تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه موجب جدا شدن آنها از سایر کشورهای جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک گفت تلاش برای منزوی کردن روسیه، غرب را در موقعیت احمقانه‌ای قرار داده است که موجب شده از دیگر کشورهای جهان جدا بماند.

این دیپلمات روسی تاکید کرد مهم نیست چه اقدام و تلاشی برای تهدید کشورهای دیگر استفاده می‌کنند و یا چگونه روسای جمهور کشورهای دیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهند. همه این کارها آنها را تنها در موقعیت احمقانه‌ای قرار می‌دهد که خودشان را به سوی بن‌بست هدایت می‌کنند.

زاخارووا خاطرنشان کرد: من درک می‌کنم که آنها ممکن است این تلاش را آخرین مهره خود برای مبارزه با روسیه تلقی کنند ولی مجبور به انجام کارهایی هستند که خودشان را در وضعیت بدی قرار خواهد داد.

تلاش کشورهای غربی هر روز منجر به بدتر شدن وضعیت اقتصادی و سیاسی آنها و موجب سقوط دولت‌ها می‌شود. در حال حاضر در آمریکا یک بحران و شکاف سیاسی عمیق به وجود آمده است. آنها روی هر چیزی شرط‌بندی می‌کنند ولی باید گفت قمار آنها شکست خورده است.

311311

کد خبر 1655726

منبع: khabaronline-1655726

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد