hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > زمین‌های ورزشی چند منظوره در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

زمین‌های ورزشی چند منظوره در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

مشهد ـ با هدف اشاعه ورزش در مناطق محروم بیش از ۵ هزار متر مربع زمین ورزشی به همت مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه «زمین ورزشی مینی فوتبال و زمین چندمنظوره هارد پوشن» که با حضور مالک رحمتی؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه شماره ۳ و ۴ تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، اظهارکرد: رویکرد آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، ارتقا ورزش همگانی به‌منظور ایجاد سلامتی و نشاط در آحاد مردم و توسعه ورزش در مناطق محروم است.

محمدحسین استادآقا بیان کرد: بر اساس همین رویکرد امروز شاهد افتتاح فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال هستیم که مجموع مساحت آن‌ها به ۲۳۰۰ مترمربع می‌رسد و برای تجهیز این دو زمین بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: همچنین فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵، با دارا بودن زمین چندمنظوره ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال در مساحت ۳۶۴۰ متر مربع افتتاح شد که برای تجهیز آن نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهارکرد: این مجموعه‌های ورزشی در مجموع در ۵ هزار و ۹۴۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت بنیاد علوی و مدیریت شهری در بازه زمانی دو ماهه احداث شده است که امروز در اختیار نوجوانان و جوانان ورزش دوست این دو منطقه از حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.

استادآقا به امکانات و تجهیزات این دو زمین ورزشی اشاره کرد و گفت: زمین مینی فوتبال علاوه بر برخورداری از چمن مصنوعی، به لوازم و تجهیزات رشته فوتبال مجهز و اطراف آن فنس کشی شده و زمین ورزشی چندمنظوره هارد پوشن نیز دارای پوشش آسفالت و مجهز به امکانات ورزشی دو رشته والیبال و بسکتبال است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران ورزش در این دو منطقه محروم از جمله قشر نوجوان و جوان می‌توانند از امکانات این مجموعه با اصل رعایت امانتداری به نحوه صحیح بهره‌گیری کنند تا انشاالله در آینده شاهد آثار و برکات آن باشیم.

گفتنی است مجموعه ورزشی اول (بلوار حر) به نام شهید محمد صادق دارایی و مجموعه ورزشی دوم (بلوار توس) به نام شهید اصلانی نامگذاری شده است.

منبع: mehrnews-5548636

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد