hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > گروه های "دوام" با همکاری یکدیگر کرونا را مدیریت کردند

گروه های "دوام" با همکاری یکدیگر کرونا را مدیریت کردند

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: اعضای گروه دوام بدون هیچ چشم داشتی پای کار آمدند و با همکاری یکدیگر، کرونا را مدیریت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در گردهمایی بزرگ دوامیان که صبح چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه تهران با تمامی مخاطرات طبیعی دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: مردم نقش مدیریتی در حوزه مدیریت بحران دارند.

وی گفت: حکومت‌ها به تنهایی نمی‌توانند بحران‌ها را مدیریت کنند کرونا به کمک دوامیان مدیریت شد پایتخت را در شرایطی تحویل گرفتیم که کرونا در آن بسیار بود اما دوامیان دست به دست هم دادند و کرونا را مدیریت کردند.

نصیری افزود: اعضای گروه دوام بدون هیچ چشم داشتی پای کار آمدند و باید نقش پیشگیری از وقوع بحران را ایفا کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا در محلات کار خود را آغاز کنیم حمایت‌های شهرداری تهران از اعضای دوام منجر به عملکرد و دلگرمی اعضای دوام می‌شود.

گرد همایی بزرگ دوامیان شهر تهران به همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با هدف ترویج فرهنگ ایمنی، خود امدادی و دگر امدادی و نیز جلب مشارکت شهروندان در مدیریت حوادث و سوانح برگزار شد.

در جریان این اجتماع، داوطلبان حاضر در این مراسم با امضای بیانیه‌ای تحت عنوان ایمنی شهر تهران آمادگی خود را برای پشتیبانی از اقدامات قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران که چندی پیش در شهر تهران آغاز به کار کرد، اعلام کردند؛ همچنین تقدیر از اعضای گروه‌های دوام که در اجرای پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران در سطح مناطق و محلات نقش فعال و مؤثر داشتند و از جمله برنامه‌های این همایش بود.

منبع: mehrnews-5548464

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد