hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تولید بیش از ۲۴ میلیون سرنگ در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر

تولید بیش از ۲۴ میلیون سرنگ در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که سازمان تدارکات پزشکی با تمام توان به تولید محصولات استراتژیک ادامه می دهد از تولید بیش از ۲۴ میلیون انواع سرنگ در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری در خصوص تولید سرنگ در مجموعه تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: در تیر ماه سال جاری در مجموع سرنگ ۲ میل با سرسوزن G۲۳ به تعداد ۱۲ میلیون و ۹۶ هزار عدد و سرنگ ۵ میل با سرسوزن G۲۲ به تعداد ۷ میلیون و ۳ هزار و ۳۰۰ عدد تولید شده است.

وی افزود: در مدت یادشده، سرنگ ۲ میل سه تکه با سر سوزن G۲۳ به تعداد دو میلیون و ۷۲۸ هزار عدد، سرنگ ۱۰ میل با سر سوزن G۲۱ به تعداد یک میلیون و ۵۵۵ هزار عدد و سرنگ ۵ میل سه تکه با سر سوزن G۲۲ به تعداد ۷۰۰ هزار عدد تولید شده است.

عسکری ادامه داد: سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با تمام توان در عرصه تولید فعالیت می‌کند تا نیازهای حوزه پزشکی کشور را تأمین و تلاش می‌کند تا موانع این عرصه را نیز برطرف کند. تداوم تولید و افزایش ظرفیت خطوط تولیدی محصولات راهبردی از برنامه‌های مهم تجهیزات پزشکی هلال احمر است.

عسکری خاطرنشان کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران محصولات تولیدی خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند و فعالیت آن در کنار سایر شرکت‌های فعال در این بخش باعث شده در بخش تأمین و تولید اغلب تجهیزات پز شکی ضروری در کشور خودکفا شویم. این تولیدات سبب شده است تا قسمتی از دغدغه‌ها در عرصه تجهیزات پزشکی کاهش یابد و خدمات رسانی به شهروندان با خیالی آسوده‌تر صورت گیرد.

منبع: mehrnews-5547524

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد