hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری2 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 22 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش رویدادایران سردار احمد طاهری  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های شمالی و جنوبی استان و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

وی افزود: در همین رابطه روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های شمال و جنوب استان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند های مسلح را که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت آنها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس،بطور همزمان در مجموع عملیات های مقتدرانه 2 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و 22 کیلو مواد افیونی شامل 974کیلو و 580گرم تریاک و 47 کیلو و 420گرم شیشه کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد