hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > از ظرفیت مردمی برای حل آسیب های اجتماعی استفاده می کنیم

از ظرفیت مردمی برای حل آسیب های اجتماعی استفاده می کنیم

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت:هر جا حضور مردم را مشاهده کردیم ثمرات آن را هم دیدیم. لذا از ظرفیت مردمی برای حل آسیب‌های اجتماعی همچنان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهرT پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی ظهر امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این نشست با اشاره به مسئولیت پذیری اجتماعی گفت: بخش زیادی از توصیه‌های دینی ما به مسئولیت‌های اجتماعی باز می‌گردد؛ ما به نسبت مسئولیت‌هایی که داریم باید پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه از همه گروه‌های مردمی می‌خواهیم برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حضور پیدا کنند، گفت: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم باید بدانیم این آسیب‌ها فقط با نگاه حاکمیتی قابل حل نیست. هرجا مردم به مسئولیت اجتماعی خود ورود کردند، موفق بودیم.

احمدی صدر با تاکید بر اینکه حاکمیت در کنار نهاد مردم و به عنوان یک تکیه‌گاه قرار دارد، گفت: حاکمیت باید کمک کند نهال نوپای نهادهای مدنی رشد کنند؛ اما ایراد از جایی شروع می‌شود که حاکمیت می‌خواهد خودش امور را در دست بگیرد و امور اجرایی را انجام دهد. به جای اینکه تکیه این نهال باشد، خودش جای ریشه و شاخه و درخت باشد.

وی آسیب‌های اجتماعی را دغدغه امروز شهر تهران دانست و گفت: مسیری را آغاز کردیم که به لطف خدا ثمرات آن را تاکنون دیده‌ایم. هر جا حضور مردم را مشاهده کردیم ثمرات آن را هم دیدیم. لذا از ظرفیت مردمی برای حل آسیب‌های اجتماعی همچنان استفاده خواهیم کرد.

منبع: mehrnews-5547065

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد