hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۷ خرده فروش مواد مخدر در میامی دستگیر شدند

۷ خرده فروش مواد مخدر در میامی دستگیر شدند

میامی- فرمانده انتظامی میامی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در کمتر از ۲۴ ساعت هفت خرده فروش مواد مخدر در میامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی ضمن بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز مهمترین رویکرد این طرح عنوان شده است.

وی ضمن بیان اینکه شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه مهمترین هدف این طرح است، افزود: در کمتر از ۲۴ ساعت هفت خرده فروش مواد مخدر در میامی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی می‌کوشد تا امنیتی پایدار را در شهرستان برقرار کند، ابراز داشت: در این طرح مقادیری از انواع مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و آهن آلات و وسایل سرقتی توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف شده است.

عجم اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا به منظور مقابله با سوداگران مرگ هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: mehrnews-5546816

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد