hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مقدمات آزادی کارگر زندانی فراهم شد

مقدمات آزادی کارگر زندانی فراهم شد

کارگری که مکلف به اتمام عملیات رنگ‌آمیزی گاردریل و نرده‌های شهری یکی از مناطق استان البرز شده بود با وقوع حادثه‌ای در حین انجام کار روانه زندان شد، به همت مردم و خیرین آزاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز گذشته گزارشی در خبرگزاری مهر با عنوان رنگ آمیزی نرده‌های شهری کار دست کارگر داد / پدری پشت میله‌های زندان پیرامون وضعیت یکی از کارگران کرجی که به دلیل قطع انگشت و بدهی بابت درمان روانه زندان شده بود، منتشر شد.

در این گزارش آمده بود: کارگری که مکلف به اتمام عملیات رنگ‌آمیزی گاردریل و نرده‌های شهری یکی از مناطق استان البرز شده بود با وقوع حادثه‌ای در حین انجام کار روانه زندان شد.روزگار، فراز و نشیب‌های زیادی برای او و خانواده اش در نظر گرفت و به همین خاطر او ابتدا به بهشت سکینه رفت و به امر احداث قبور برای اموات مدتی مشغول شد.

پس از آن مدتی را هم به عنوان نظافتچی در بیمارستان قائم شهر کرج دست به کار شد و در نهایت با پیشنهاد کاری بهتری نسبت به مشاغلی که داشت، با مجموعه‌ای آشنا می‌شود که در حوزه زیباسازی شهری فعالیت داشتند.عین‌الله، علی‌رغم همکاری دو ساله با شرکت یاد شده اما هرگز قراردادی را آنجا امضا نمی‌کند که او را حین و بعد استخدام پشتیبانی مناسب قانونی کند. او به هنگام انجام عملیات سفت‌کاری ورق‌های فلزی حفاظ کنار یک خیابان در پی رنگ آمیزی آن به ناگاه چهار انگشتش قطع شده و ضمن اینکه به دلیل روزمزد بودن با مشکل تأمین نان شب همسر و فرزندان کم سن و سالش روبرو می‌شود، بحران بزرگ‌تری چون هزینه‌های پزشکی و مراقبت‌های درمانی گریبان‌گیر او می‌شود.

پس از انتشار گزارش از وضعیت این زندانی، مردم نیکوکار دست به کار شده و زمینه آزادی این زندانی نیازمند که به خاطر ۲۳ میلیون تومان در زندان بود را فراهم کردند.

مقدمات آزادی کارگر زندانی فراهم شد

منبع: mehrnews-5546556

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد