hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > همکاران فیزیوتراپیست در جای جای مسیر توانبخشی نقش دارند

همکاران فیزیوتراپیست در جای جای مسیر توانبخشی نقش دارند

رئیس سازمان بهزیستی گفت: روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است تا نقش و جایگاه خدمات همکاران فیزیوتراپیست را در جای جای مسیر توانبخشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، در مدار توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی همزمان با دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی در پیامی گفت: روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است مغتنم تا نقش و جایگاه حائز اهمیت خدمات همکاران فیزیوتراپیست را در جای جای مسیر توانبخشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، اعم از تشخیص معلولیت، مداخله بهنگام و ارائه خدمات توانبخشی در مدار توجه قرار دهیم.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

آن هنگام که قرب الهی در خدمت صادقانه به مخلوقات معنا می‌یابد و اندیشه انسان متعهد با دانش روز درمی آمیزد تا التیام بخش دردها و رنج‌ها باشد، اثربخش ترین خدمات به آحاد جامعه هدف ارائه می‌گردد و درمانگرانی برخوردار از عشق، آگاهی و تخصص، قدم به عرصه درمان می نهند تا لذت بهتر زیستن را برای آحاد بشر به ارمغان آورند.

روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است مغتنم تا نقش و جایگاه حائز اهمیت خدمات همکاران فیزیوتراپیست را در جای جای مسیر توانبخشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، اعم از تشخیص معلولیت، مداخله بهنگام و ارائه خدمات توانبخشی در مدار توجه قرار دهیم.

در گرامیداشت این روز ملی، ضمن تبریک صمیمانه و تقدیر از همکاران متعهد که در کاهش محدودیت‌ها و ارتقا سطح توانمندی و کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت سعی وافر می‌نمایند، امیدوارم در پناه الطاف خاصه پروردگار، توفیق استمرار و تداوم خدمات ارزنده و سعادت روز افزون شما همکاران محترم بیش از پیش فراهم گردد.

منبع: mehrnews-5545547

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد