hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > لزوم خودکفایی در تأمین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات

لزوم خودکفایی در تأمین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات

ساوه - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان ساوه بر ضرورت خودکفایی در تأمین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی زاهدی وفا صبح جمعه با استقبال مردم و مسئولین شهرستان ساوه وارد این شهرستان شد و در بازدید از کارخانه‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت خودکفایی در تأمین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات اظهار کرد: کارخانه‌های دارویی دانش بنیان نقش مهمی در تأمین نیاز داخل و تولید داروهای استراتژیک دارند که حمایت از این کارخانه‌ها برای جلوگیری از واردات بسیار ضروری است.

وی با اشاره به دسترسی خوب کارخانه سیمان به معادن گفت: کارخانه سیمان زرندیه از جمله کارخانه‌هایی است که فن‌آوری خوبی برای تولید دارد که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت هزینه‌های تمام شده را کاهش و بازار صادراتی خوبی در زمینه سیمان ایجاد کرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در کارخانه سیمان زرندیه انواع سیمان خاکستری و سفید تولید می‌شود و با طرحی که این شرکت دارد قرار بر این است که توان تولید آن به ظرفیت اسمی برسد و همچنین نوع جدیدی از سیمان را به مرحله تولید برساند.

محمدهادی زاهدی وفا تصریح کرد: مشکلاتی در کارخانه‌های سیمان زرندیه وجود دارد که از جمله این مشکلات می‌توان به نوسانات قیمت بازار در این حوزه اشاره کرد و برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌های تولیدی را تنظیم کنیم.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی گفت: استان مرکزی شبکه تأمین و تولید قابل قبولی در خود جای داده و صنایع استراتژیکی در آن مستقر است که حلقه صنعت در کشور را تکمیل می‌کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به ساوه از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در دست ساخت این شهرستان نیز بازدید کرد.

منبع: mehrnews-5544042

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد