hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف 602 کيلوگرم موادمخدر از سوي مرزبانان استان سيستان و بلوچستان

کشف 602 کيلوگرم موادمخدر از سوي مرزبانان استان سيستان و بلوچستان

سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد ورود عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش رویدادایران -جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 602 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین، مرفین و تریاک توسط مرزبانان استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد ورود عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند.
 وی افزود: مرزداران مستقر در پایانه مرزی میلک با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی در بازدید از لاین‌های ترانزیتی به یک دستگاه تانکر سوخت حامل مواد مخدر مشکوک که در بازرسی از آن توانستند ضمن توقیف خودروی مذکور، مقدار 479 کیلو و 600 گرم انواع موادمخدر شامل 264 کیلو و 500 شیشه، 108 کیلوگرم هروئین، 69 کیلوگرم مرفین و 38 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف کنند.
 سرهنگ رفیعی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور نیز اشاره کرد و گفت: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی جکیگور موفق شدند مقدار 122 کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که قاچاقچیان قصد داشتند به صورت کوله باری وارد کشور کنند، کشف کنند.
 جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد