hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آتش سوزی محوطه ورزشی در شهرک امید

آتش سوزی محوطه ورزشی در شهرک امید

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع حریق در یک محوطه ورزشی در شهرک امید خبر داد و گفت: این حادثه هیچ تلفات و مصدومی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی افزود: ساعت ۲:۲۴ دقیقه بامداد یک مورد آتش سوزی در یک محوطه ورزشی در انتهای بزرگراه شهید باقری داخل شهرک امید و در یک زمین اسکیت که چند اتاق اداری، انباری، کافی شاپ و چند غرفه وجود داشت، رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند و متوجه شدند تمام این غرفه‌ها که شامل اتاق اداری، کافی شاپ، غرفه‌ها و زمین اسکیت به وسعت ۲۰۰ متر است، دچار آتش سوزی شده بود.

وی با بیان اینکه کف پوش‌های این زمین اسکیت از مواد نفتی و سریع الاشتعال بود و تماماً شعله ور بود، اظهار کرد: این مجموعه متعلق به خود شهرک بوده ولی برای بهره برداری به بخش‌های خصوصی اجاره داده شده بود و آتش سوزی به نحوی بود که آتش در حال سرایت به بیرون از این محوطه بود.

ملکی گفت: آتش به چند اصله درخت که در مجاورت این مجموعه بود، سرایت پیدا کرد و زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود قرار دادند و با توجه به اینکه کف محوطه هم دچار آتش سوزی شده بود، ورود به این محوطه بسیار سخت بود، ولی آتش نشانان موفق به مهار آتش شدند و اجازه سرایت پیدا کردن آتش به محیط‌های مجاور را ندادند.

وی عنوان کرد: این حادثه مصدومیت و تلفاتی در پی نداشت.

منبع: mehrnews-5542564

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد