hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فصلی نو در همکاری سازمان محیط‌زیست و آموزش و پرورش رقم خورد

فصلی نو در همکاری سازمان محیط‌زیست و آموزش و پرورش رقم خورد

در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط بان، زمینه‌های همکاری مشترک سازمان حفاظت محیط‌زیست و وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط‌زیست به‌منظور دست‌یابی به اهداف سیاست‌های محیط‌زیستی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت گسترش سواد، اخلاق و رفتار محیط‌زیستی جامعه و همچنین روشنگری و جلب مشارکت آحاد جامعه آموزش و پرورش کشور در امر حفاظت از محیط‌زیست، زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کردند.

این نشست با حضور صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و ضیاالدین الماسی رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط بان و کارشناسان تخصصی دو دستگاه در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست، طرفین با اشاره به بروز بحران‌های محیط‌زیستی در جهان و آثار و پیامدهای نامطلوب آن بر محیط‌زیست کشور و ضرورت تغییر در سیاست‌های آموزش محیط‌زیست و تبیین رویکردهای جدید منطبق با نیازهای جامعه در حفظ محیط‌زیست و پایداری اکولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی بر نحوه پیش‌برد سیاست‌‎های کلی نظام در حوزه محیط‌زیست و زمینه‌های همکاری مشترک در این خصوص، تاکید کردند.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه بین دو دستگاه و نیز تهیه و ارسال شاخص‌های آموزش محیط‌زیست ذیل بند ۱۴ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، از طرف وزارت آموزش و پرورش به سازمان حفاظت محیط‌زیست برای انجام اقدامات بعدی اشاره کرد.

منبع: mehrnews-5542473

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد