hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > میزبان بیش از دو هزار نفر در مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر و دانش آموزان پسر کشور هستیم.

میزبان بیش از دو هزار نفر در مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر و دانش آموزان پسر کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر و کشتی دانش‌آموزان پسر کشور گفت: یکی از ساحت های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت تندرستی و تربیت بدنی است و در استان خراسان رضوی با همت معاونت تربیت بدنی و سلامت این ساحت از سند تحول بنیادین اجرایی می شود و برنامه های تخصصی برای مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

سید امیر شوشتری افزود : استان خراسان رضوی که همیشه بستر مهمی برای فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی کشور بوده در این مسابقات ورزشی در کنار استان های فارس و اصفهان میزبان بیش از دو هزار مهمان است و تمام شرایط برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات مهیا است.
وی ادامه داد: پس از ۱۳ سال میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان هستیم که در این مسابقات علاوه بر برنامه های متنوع ورزشی، برنامه های فرهنگی و معنوی هم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
شوشتری با تشکر از دست اندرکاران برگزارکننده مسابقات گفت: آستان قدس رضوی در میزبانی و اسکان شرکت کنندگان این مسابقات همکاری فعال داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان به مقام آوری تیم المپیاد رشته ریاضی اشاره کرد و گفت: مدال های طلا و نقره ای که توسط دو دانش آموز المپیادی خراسان رضوی در المپیاد جهانی ریاضی از مجموع شش مدال ایران اسلامی کسب شده است نشانگر استعدادهای جوانان این استان و موجب خرسندی جامعه فرهنگیان خراسان رضوی می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد