hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > افتتاح بیش از 4 هزار واحد مسکونی درسیستان وبلوچستان،درهفته دولت

افتتاح بیش از 4 هزار واحد مسکونی درسیستان وبلوچستان،درهفته دولت

درهفته دولت امسال بیش از 4 هزار واحد مسکونی درسیستان وبلوچستان، به بهره برداری می رسد .

به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی : مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعلام این خبر گفت: این تعداد واحد مسکونی از محل طرحهای نهضت ملی مسکن  و مسکن روستایی در استان در حال اجراست ومردم در سراسر استان از آن بهره مند خواهند شد.

  بیک مداح افزود : هم اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح های نهضت ملی و مسکن روستایی بیش از 11 هزار و 450 واحد مسکونی در سطح استان در دست ساخت دارد که با درصدهای  پیشرفت متفاوت در حال اجراست.

  وی همچنین کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی  مسکن در کشور را حاصل برنامه ریزی و تلاش دستگاه های مختلف ازجمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در استان عنوان و بر ضرورت حفظ این رتبه تاکید کرد.

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: طرح کلان 723 واحدی شهرک قدس زاهدان در زمینی به مساحت 8.1 هکتار و در قالب 11 بلوک روی ریل پیشرفت قرار گرفته و به سرعت در حال اجراست .

  بیک مداح به استفاده از پیمانکاران بومی و ظرفیت نیروی انسانی و متخصص شهرستانهای استان برای تسریع روند اجرای طرحها  اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری سازمان های متولی همچون آموزش فنی و حرفه ای و نظام مهندسی استان ، اقدام به آموزش جوانان با هدف اشتغال و به کارگیری در طرح های مسکن سطح استان در قالب طرح نظام فنی روستایی کرده است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد