hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > برای بچه‌ها تصمیم می‌گیرند؛ ما دیگر بزرگ شده‌ایم

برای بچه‌ها تصمیم می‌گیرند؛ ما دیگر بزرگ شده‌ایم

اکثر کاربران خبرآنلاین بر این باورند که اینترنت ایمن تنها به کسب و کارهای اینترنتی آسیب خواهد زد و شهروندان بزرگسال خود می‌دانند با استفاده از اینترنت از چه سایت‌هایی بازدید کنند و نیاز به صیانت ندارند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، اکثر کاربران خبرآنلاین که در نظرسنجی " " شرکت کردند بر این باورند که شهروندان خود می‌توانند تصمیم بگیرند که از چه سایت‌هایی بازدید کنند و همه افراد کودک نیستند.

کاربری در این خصوص نوشت:" من کودک نیستم چهل و سه سالمه."

کاربر دیگری در این خصوص نوشت:" اینترنت جایی برای همه هست همه باید در حد سن و شرایط اجتماعیشان دسترسی آزاد داشته باشند مسلما کودکان و نوجوانان با فرد ۴۰ - ۵۰ ساله بایستی فرق داشته باشد کودک مسائل اموزشی خودش نوجوانان و جوانان و همینطور افراد بالغ و تحصیلکرده در دنیای امروز باید بتوانند مسائل خودشان را پیگیری کنند برای غیرکودک و نوجوان چیزی برای چلوگیری معنا ندارد."

کاربر دیگری در این خصوص نوشت:" برای بچه ها تصمیم می گیرند. ما دیگه بزرگ شدیم خوب و بد خودمون می دونیم دست از کله کچل ما بردارید برید برای خانواده خود اینترنت ایمن درست کنید چند نفر بهتر می دونند یا چندها میلیون نفر."

در این بین برخی از کاربران خبرآنلاین از اختلال شدید اینترنت در روزهای اخیر گله‌مند هستند؛ کاربری با نام البرز در این خصوص نوشت:"‌ دسترسی من به سایتهایی مثل سایت خبرآنلاین و سایتهای ورزشی ایرانی نیز دچار اختلال شده. شرایط اسفباری داریم."

کاربری دیگری نیز در خصوص شرایط بد اینترنت در کشور نوشت:" اقا خسته شدیم بولله! سرعت نت بسیار اومده پائین و کند شده و قطعی ها هم خیلی بیشتر شده! خداوکیلی کجای دنیا اینقدر مردمشونو اذیت میکنن جز چین و روسیه! حالا مثلا جلوی نت رو گرفتید، جلو دهان مردمو حرفای کوچه بازارم میتونید بگیرید؟"

در این بین برخی از کاربران خبرآنلاین به لطمه شدیدی که این کار به کسب و کارهای اینترنتی می‌زند اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت:" من با این که کسب وکار اینترنتی دارم، به خاطر سرعت پایین و...، چند روزه اینترنت ثابتم را تمدید نکردم و فقط روزی ۶۰ مگ اینترنت از اپراتورها خریدم."

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1651973

منبع: khabaronline-1651973

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد