hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > صدیقی ، خطیب جمعه تهران : دشمن ، حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد / در جنگ اقتصادی ،تقوا از عوامل گشایش‌هاست

صدیقی ، خطیب جمعه تهران : دشمن ، حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد / در جنگ اقتصادی ،تقوا از عوامل گشایش‌هاست

ایلنا نوشت : حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: حجاب بانوان مانند لباس روحانیت است خودش تبلیغ دین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که تقوا زنجیره آخرت و دنیا است، گفت: هرکسی خدا را حریم نگه‌دارد و در محور طاعت خدا و پرهیز از معصیت خدا زندگی کند، خدای متعال بن بست را از پیش پای او برمی‌دارد و گره‌هایش را باز می‌کند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: خدا وعده می‌دهد اگر شما خدا ترس بودید، از جایی که برنامه‌ریزی نداشتید و حسابش را نداشتید رزق شما را می‌دهد. وی افزود: همان طور که در دفاع مقدس رزق الهی داشتیم در جنگ اقتصادی هم تقوا یکی از عوامل گشایش‌های زندگی اقتصادی ماست.

وی با اشاره به روز غدیر بیان کرد: غدیر روز رحمت و معرفت است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در سوره مبارکه نور و احزاب تکلیف بانوان اسلامی مشخص شده است و در زیر آسمان مسلمانی را پیدا نمی‌کنید که منکر عفاف و حجاب باشد. لذا همه بانوان ملکف در این زمینه هستند.

وی افزود: در جامعه ما بانوان چند دسته هستند، یک دسته از بانوان هستند که دل با صفا دارند که می‌گویم در روز قیامت از ما جایگاه بزرگ‌تری دارند، بانوانی که بی حجابی بر آن ها تحمیل شده است. صدیقی گفت: خواست ملت ایران حفظ حجاب در تمام ادوار و اعصار است.

وی ادامه داد: حجاب برای بانوان یک کرامت، شرافت و ارزش است. لذا بانوان با اعتماد به قرآن و بانوانی که الگوی بانوان مسلمان هستند این را افتخار و ارزش می‌دانند. حجاب بانوان مانند لباس روحانیت است خودش تبلیغ دین است. لذا حجاب انزوا نیست. خدمتی که انقلاب به جامعه زنان کرده در هیچ دوره‌ای به جامعه زنان نشده بود.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: بانوان در تخصص‌های مختلف را امروز در جامعه داریم و بانوان ما به برکت انقلاب شکوفا شدند و جزو مفاخر دنیا شدند. در عرصه سیاسی و اجتماعی زنان حضور دارند مجلس شورای اسلامی از زنان هم تشکیل شده است. لذا ظلم است که بگویم انقلاب زنان را محدود کرده است‌.

169764969.jpg

وی تاکید کرد: بعضی‌ها می‌گویند حال چه کاری داریم بی‌حجاب هستند، آقاجان شرع و قانون است و انجام ندادنش خلاف قانون است. صدیقی بیان کرد: مسئله کشف حجاب و بی‌حجابی جز تخلفات است و شورای نگهبان ما این را قانون کرده است. برهنگی مال قبل تاریخ اسلام است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نکته دیگر مسئله امر تبلیغات است، از یک طرف ما دختران مان را رها کنیم از یک طرف بگویم این کار را نکنید و فضای مجازی را رها کنیم. مقابله ما تنها با بی حجابی نیست بلکه مقابله با دشمن است که مسئله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و به دنبال به هم زدن نظام خانواده در ایران است و می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد و نظام عفاف و حجابی که برای آنان این همه شهید و فداکار تقدیم انقلاب شده است را به هم ریزد. وی افزود: رضا شاه ۳ پایگاه را از بین برد، عمامه ها را به دستور انگلیس از سرها برداشت. مجالس روضه را تعطیل کرد و حجاب را از سرها برداشت.

صدیقی عنوان کرد: دشمن آمده است خانواده ایرانی را بهم بریزد، خانواده ایرانی طهارت دارد.

وی تاکید کرد: باید شبکه‌ها را کشف کرد. باید اراذل و اوباش را که به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند، پیدا کرد. سپس باید جلوی شایعه‌پراکنی‌ها را گرفت که وظیفه نیروی انتظامی و صداوسیما است و بعد شما ملت عزیز.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1651469

منبع: khabaronline-1651469

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد