hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وزیر خارجه آلمان با کاهش تحریم‌ها علیه روسیه مخالفت کرد

وزیر خارجه آلمان با کاهش تحریم‌ها علیه روسیه مخالفت کرد

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آلمان در اظهاراتی با ابراز مخالفت با کاهش تحریم‌ها علیه روسیه گفت که چنین کاری نه تنها عرضه گاز را تضمین نکرده بلکه اروپا را بیشتر در معرض "باجگیری"‌ قرار می‌دهد.

آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان در سخنرانی خطاب به گروهی ازشهروندان آلمانی در شهر برمن گفت: "آیا کاستن از تحریمها علیه روسیه تامین گاز را تضمین می‌کند؟ خیر. این کار یک دعوتنامه برای همه آنهایی است که حقوق بشر،‌ آزادی و دموکراسی را زیر پا می‌گذارند."

این سیاستمدار حزب سبز آلمان ادامه داد که کاستن از تحریم‌ها علیه روسیه نه تنها تامین گاز از جانب روسیه را تضمین نخواهد کرد بلکه موجب خواهد شد آلمان "دو برابر بیشتر در معرض باجگیری قرار بگیرد".

بربوک تاکید کرد، بنابراین، آلمان "تا زمانی که اوکراین به ما نیاز داشته باشد از اوکراین حمایت خواهد کرد. به همین دلیل است که ما همچنین این تحریم‌ها را حفظ کرده و در عین حال اطمینان می‌دهیم که جامعه ما دچار چند دستگی نیست."

کشورهای غربی از ابتدای جنگ اوکراین به تدریج تحریم‌های خود علیه روسیه را تشدید کرده‌اند در حالی که سیاستمداران چپ‌گرای و حزب AfD در آلمان به نفع کاستن از تحریم‌ها علیه روسیه با استناد به فشاری که بر اقتصاد آلمان وارد کرده، صحبت کرده‌اند.

311311

کد خبر 1651401

منبع: khabaronline-1651401

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد