hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کشف موتورسیکلت های قاچاق در انزلی/ ۳نفر به مراجع قضایی معرفی شدند

کشف موتورسیکلت های قاچاق در انزلی/ ۳نفر به مراجع قضایی معرفی شدند

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف موتورسیکلت های قاچاق در انزلی، گفت: سه نفر در این رابطه به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس در چارچوب قانون و با قاطعیت با افرادی که با واردات کالاهای تجملاتی به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند برخورد می‌کند.

وی افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعدادی موتورسیکلت سنگین قاچاق در چند منزل مسکونی در بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از تأیید صحت خبر مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به آدرس‌های مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی ادامه داد: در بازرسی از این منازل سه دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ سی سی قاچاق کشف و توقیف و سه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه قاچاق کالا فرصت‌های سرمایه گذاری برای اشتغال و رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش موتور سیکلت های کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

سردار ملکی تاکید کرد: برای مانع زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به دستگیری پزشک ارتوپد قلابی در بندرانزلی اظهار کرد: به دنبال شکایت خانمی مبنی بر کلاهبرداری مردی جوان به عنوان پزشک ارتوپد از وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار ملکی افزود: در روند تحقیقات مشخص شد این پزشک فاقد مدرک پزشکی بوده به منظور سو استفاده‌های مختلف از شهروندان به عنوان پزشک ارتوپد فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه متهم با وعده ازدواج با شاکی از وی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد دریافت کرده بود، ادامه داد: در بازرسی از منزل این فرد، مهر و نسخه پزشکی جعلی کشف و متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: mehrnews-5538203

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد