hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در سیستان و بلوچستان به ۷۲ درصد رسید

شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در سیستان و بلوچستان به ۷۲ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: شاخص بهره‌مندی از نعمت آب شرب جمعیت روستایی استان با ۲ درصد افزایش نسبت به یک سال گذشته به ۷۲ درصد رسیده است.

به گزارش رویدادایران به نقل ازتسنیم ا علیرضا قاسمی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های آبی سیستان و بلوچستان با سرعت در حال انجام است، اظهار داشت: شاخص بهره‌مندی از نعمت آب شرب جمعیت روستایی استان با 2 درصد افزایش نسبت به یک سال گذشته به 72 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: حل مشکل آب کشور به ویژه مناطق محروم در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد و این مهم با تشکیل شورای جهاد آبرسانی و تأمین اعتبارات لازم توسط وزارت نیرو در حال انجام است.

وی هدف از تشکیل این شورا را اجرای برنامه مدون برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، شاخص بهره‌مندی آب روستایی کشور تا پایان دولت به بیش از 90 درصد افزایش می‌یابد که با اجرای طرح بزرگ جهاد آبرسانی این شاخص در سیستان و بلوچستان نیز به همین میزان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح که عملیات اجرایی آن در عمل بعد از ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز شده، 179 کیلومتر لوله‌گذاری صورت گرفته و در حال حاضر 25 جبهه کاری در نقاط استان فعال است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد