hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۶۱۰ آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

۶۱۰ آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۶۱۰ آسیب‌دیده از سیلاب استان در ۶۵ روستا توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و این روند همچنان تداوم دارد.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء الدین اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب استان اقدامات جمعیت هلال احمر از ۱۴ تا ۲۱ تیرماه به ۶۵ روستا در شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و مهرستان انجام گرفت.

وی بیان کرد: خدمات امدادرسانی به ۶۵ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان توسط ۴۵ تیم عملیاتی به همراه ۱۹۸ نجاتگر و کارکنان و ۴۶ خودرو عملیاتی انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تعداد آسیب دیدگان را ۶۱۰ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۳۵۶ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: ۸۳ دستگاه چادر امدادی، ۱۱۳ تخته موکت،۲۹۳  تخته پتو، ۲۸۶ کیلوگرم نایلون،۱۸۱ بسته سبدغذایی، ۴۰۰ کیلوگرم برنج، ۳۸۴ قوطی کنسروجات، فانوس، ست بهداشتی، قند و شکر، والور از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتی در جنوب استان بوده است.

میربهاء الدین اظهارداشت: خدمات امدادرسانی جهت آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد و نجاتگران هلال احمر تا پایان سیل و آبگرفتگی  در کنار آسیب دیدگان خواهند بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد