hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزات فنی شرکت توزیع برق مشهد

ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزات فنی شرکت توزیع برق مشهد

دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزات فنی شرکت توزیع برق مشهد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق( قدرت، الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و در قالب دو غرفه برپا و در معرض دید همگان قرار گرفت.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در غرفه شماره یک توزیع برق مشهد انواع دستاوردهای تحقیقاتی با عناوین زیر ارائه شد:طراحی و ساخت اینورتر خورشیدی هایبرید با همکاری شرکت نیان. طراحی و ساخت دستگاه پرتابل دیاک چراغ های با لامپ تخلیه گازی در شبکه روشنایی معابر.

نرم افزار کشف الگوی مصرف برق مشهد با استفاده از پارامترهای مختلف جوی، تقویمی و سایر عوامل موثر بر میزان مصرف و استخراج پیک مصرف.

ساخت تستر فشار متوسط AC.

 به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت مدیریت مصرف برق در سیستم های سرمایشی با استفاده از سیستم ذخیره ساز سرما.

 همچنین در غرفه شماره ۲ با همکاری امور‌های نت  شرق و غرب فشار متوسط با مدیریت  سکندری و  صداقت انواع خودروهای خط گرم با عناوین خودروهای  نگهداشت پیشگیرانه پست های هوایی، خودروی سانا( سامانه بای پس کلیدهای فشار متوسط زمینی)، خودروی نگهداشت ساختمانهای پست های زمینی، خودروی سنجاب (ارتقا یافته خودروی سنجاب قبلی)، خودرو استاپ ۲ و خودروهای بالابر گروه‌های خط گرم که در مجموع از کایزن‌های این امورها می باشد به نمایش درآمد. 

شایان ذکر است در این نمایشگاه کارشناسان و مدیران  میز خدمت ،مدیریت مصرف ،تحقیقات و واحدهای فنی حضور فعال داشته و پاسخگوی مراجعین و بازدید کنندگان بودند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد